fbpx

REVIEW GEAR: SIRI HIKAYAT TODAK (BAHAGIAN 1)

Siri Hikayat Todak merupakan produk gaming keluaran kumpulan Todak, kumpulan gamer yang agak disegani di Malaysia. Mempunyai enam gaming equipments dalam siri ini, jenama Todak merupakan salah satu jenama yang trending dalam pasaran gaming buat masa ini.  

PERMAIDANI MOUSEPAD

Menggunakan nama “permaidani” yang bermaksud karpet. alas tetikus ini kukuh dengan kelasnya yang tersendiri. Tiub RGB mengelilingi pad yang dicipta menggunakan material yang terbaik setebal 3 inci ini kelihatan begitu elegan sekali. 

Tetikus anda boleh meluncur dengan mudah dan materialnya mampu menghalang tetikus tersebut dari tergelincir dari ruangan pad. Satu ruang port usb diselitkan di ruang atas pad ini, menjadikan ia tampak luar biasa berbanding pad yang lain.

MAHSURI WIRELESS GAMING MOUSE

Direka untuk pengalaman permainan yang terbaik, Mahsuri Wired Gaming Mouse adalah sesuatu yang perlu dimasukkan ke dalam troli membeli anda. Tetikus ini mempunyai sensor optik canggih dari serendah 50 DPI sehingga 16000 DPI yang boleh diselaraskan melalui perisian Todak Cakra. Selain itu, butang penyesuaian DPI terletak secara strategik di tengah-tengah tetikus, yang membolehkan kawalan dalam permainan dapat diakses dengan mudah semasa permainan sedang berlangsung.

Untuk membawa tahap ketepatan persaingan ke dalam sesi permainan, Mahsuri ini juga dilengkapi dengan grid ibu jari ergonomik dengan pangkalan yang luas untuk cengkaman yang lebih baik dan membolehkan tangan anda berehat semasa digunakan; menjadikan sesi permainan begitu selesa sekali.

MARAKARMA GAMING HEADSET

Dibuat dengan aluminium pepejal, fon kepala ini mengejutkan benar-benar ringan dan direka bentuk dengan bentuk mesra pengguna kerana ia boleh diselaraskan dengan mudah dan dengan cawan telinga tertutup; pemacu audio 53 mm yang dipasangkan dengan padding bersaiz XL yang diperbuat daripada protein PU dan kusyen buih memori membolehkan anda memaksimumkan pengalaman permainan kerana ia dengan mudah membatalkan bunyi bising dan anda boleh menikmati permainan anda sepenuhnya.

Mengawal volum audio pasti akan lebih mudah apabila kabel Jalinan 2.4 M sambungan kabel TODAK MARAKARMA dilengkapi dengan modul kawalan untuk memastikan sesi permainan anda tidak terganggu. Sebagai hakikatnya, ketika anda meletakkan fon kepala ini ke atas kepala anda, anda tidak dapat mendengar bunyi disekeliling anda lagi.

Didatangkan dalam bentuk berasingan dalam kotak, Marakarma membolehkan anda menyesuaikan fon kepala anda dengan mikrofon yang diingini kerana ia datang dalam dua tujuan yang berbeza, untuk kegunaan biasa atau komunikasi profesional.

Kesemua Siri Hikayat Todak ini boleh dibeli di laman web kami dengan mengklik pautan DI SINI!